Veelgestelde vragen

Bekijk onderstaand de veelgestelde vragen over het monitoringssysteem Social Return.

Is uw vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.

Hoe gebruik ik de authenticator bij inloggen?

Om in te loggen wordt nu – naast uw wachtwoord - om een authenticatiecode gevraagd. Om die code in te voeren dient u met een smartphone of tablet de app te downloaden en eenmalig uw persoonlijke Q-R code te scannen. De applicatie genereert voor u een code (deze wordt steeds ververst) waarmee u kunt inoggen.O

Mocht de Q-R barcode bij uw aanmelding / registratie niet direct getoond worden, probeer dan nogmaals in te loggen via een andere browser (firefox, google chrome, safari bijv). Als deze ook daar niet getoond wordt, neem dan contact op met de helpdesk.

Naast een smartphone kan deze code ook gegenereerd worden met een tablet. Zo behoudt u uw eigen inlog – en informatiebeheer. Indien uw werkmobiel geen scan-functie heeft, dan adviseren wij u hiervoor uw (persoonlijke) mobiele apparatuur te gebruiken of dit te overleggen met uw systeembeheerder.

Zodra u ingelogd bent blijft het systeem drie uur voor u open. Daarna dient u vanwege beveiligingsnormen opnieuw in te logg

Hoe kan ik alle projecten van onze organisatie zien?

Er is een functie beschikbaar: U kunt aangeven of de medewerker uit uw organisatie een beheerdersrol toegekend kan krijgen: Daarmee krijgt deze persoon alle projecten te zien waar jullie organisatie aan gekoppeld is. De beheerder kan dan ook een compleet overzicht voor uw organisatie uitdraaien en kan inregelen wie (nog meer) beheerder is.

Wilt u een beheerder aanwijzen binnen uw organisatie? Stuur dan een verzoek naar info@socialreturninderegio.nl voor het instellen van de beheerdersrol, met daarbij de naam en de organisatie waarvoor deze persoon beheerder wordt. Zodra één ollega als beheerder is aangewezen kan hij/zij dit ook voor anderen inregelen.